Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Před časem se mi dostaly do rukou prastaré fotografie z pohřbu R. Heydricha, bývalého nenáviděného vraha českého národa; nevím, jak dlouhá byla trasa průvodu - odkud až kam - ale zůstávaly mi oči navrch hlavy údivem, když byl tak nenáviděn, jaké obrovské davy zaplňovaly celou trasu průvodu. Nikde jsem neviděl policajty nebo vojáky, kteří by hlídali, aby byli všichni povinně smutní; pochybuji, že by všichni plačící byli povinně našňupáni cibulí.A protože jsem vlastnil i časopis z pohřbu T.G.Masaryka, dovolím si tvrdit, že ani prvnímu prezidentovi nebylo na pohřbu tolik lidí, jako na pohřbu Reinharda Heydricha. Desetitisíce mladých lidí odjížděly DOBROVOLNĚ na práce do Říše, tak jako dnes odjíždějí zdravotní sestry a lékaři do spolkové republiky, aby si více vydělali. A když zbytek Evropy bojoval a umíral ve válce s Hitlerem, v protektorátu Böhmen und Mähren víc jak milion Čechů plakal na pohřbu Heydrichovi. Mohl by mi to některý povolaný "historik" vysvětlit??

2 1
možnosti
Foto

R. Heydrich po příchodu do Čech našim dělníkům zvýšil přídělové listky, protože vzorně pracovali pro zbrojní výrobu.

0 0
možnosti